2.3.2011

הבית של Graça בפורטוגל | Graça's home in Portugal

בשבוע האחרון שוב ערכתי שינויים בבית, זה קורה לי אחת לכמה זמן...לא מדובר על שבירת קירות, אלוהים הלוא נמצא בפרטים...אז העמדתי קצת אחרת את הסלון, הוספתי איזה כסא בר שמצאתי ולכבוד האביב שבפתח כיסיתי את הכורסאות בכיסויים צבעוניים (אחד אפילו מנומר!) ואת השולחן במפה צהובה ועליזה.
כתמי הצבע החדשים הללו, עשו לי חשק לחלוק עמכם את הבית של Graça בפורטוגל, בית מדהים בעיצוב אורבאני,  אשר קיבל,  בעזרת נגיעות אמיצות של צבע על גבי הקירות ובעזרת טקסטיל ואביזרים-אופי עליז חם ומשפחתי.




Graça גם פירסמה בכתבה טיפים לעיצוב "שובר כללים" :

מתוך האתר הבין-לאומי של איקאה  IKEA FAMILY LIVE (קישור לכתבה).

אני סקרנית, איזה "כללים" אתם שוברים בעיצוב הבית?
להתראות.








http://www.ikeafamilylive.com/stories/express-yourself-at-home/explore

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...