16.3.2011

בית בטורונטו- 88 מ"ר של עירום נפלא

משרד האדריכלים Linebox עיצב "מיני בית" בשדרות קרייבן בטורונטו, קנדה.
זהו למעשה (מיני) בית פרטי, בגודל של כ 88 מ"ר, הבית עוצב על בסיס מבנה תעשייתי ישן, בשכונת פועלים ברחוב המסתיים בפסי רכבת.

"I wanted to re-create the large open spaces, industrial feel and raw materials of my loft in a home that was not in a building" - Client... on a 14' x 70' lot.

התכנון  של האדריכל Andrew Reeves  משדר פונקציונאליות והקו נקי ומודרני באופן קיצוני. הקומפוזיציות מוקפדות, החומרים פשוטים, עירומים, ללא "קישוטים".

 (האדריכל Andrew Reeves, בן 34)

(שימו לב לקומפוזיציה של קיר החזית, מבחוץ ומבפנים.)

(אורח חייו וטעמו הספרטני של בעל הבית בא לידי ביטוי בבחירת החומרים והרהוט, נראה מעט מרתיע ...בכתבה אומרים שהוא דווקא איש נחמד...)

  (מבט לחצר האחורית ולסלון)

אני מוקסמת מבחירת החומרים וההפשטה, חלוקת החלל בחומרים קלים ובאופן כה מאוורר,  גרם המדרגות והמעקה שמקיף אותו ואת הגלריה ועוד...

קשה לי להחליט אם אני רוצה לקחת את הבית הזה, עם הקו העיצובי שלו ולהלביש אותו קצת... (לנצל עוד קצת את החלל הכפול עם גלריית הברזל הזו, להוסיף עוד כמה נגיעות של צבע, טיפת רכות אביזרים, טקסטיל...)
או שהוא מושלם כמו שהוא.

מה דעתכם?

תגובה 1:

  1. I like the structure of the house and the hight but inside it it too empty for me.

    השבמחק

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...