14.6.2011

חלומות על חדר משלי

כשהייתי קטנה, ביקרתי הרבה במשרדים של חברת עיצוב האופנה של המשפחה שלי.
בחופש הגדול הייתי באה ונשארת לכמה שעות - או לכל היום.
לפעמים עוזרת בכל מני משימות פעוטות: קיפול חולצות והכנסתן לשקיות, ספירת מלאי או ללכת
להביא משוק הכרמל הסמוך סנדוויצ'ים לכולם.
אבל רוב הזמן הייתי מטיילת בין החדרים: החנות, הסטודיו המשרדים הגזרניה...וחולמת.
דודה שלי מעצבת אופנה. כמה רציתי להיות כמוה כשאגדל! הערצתי אותה!
אני זוכרת שתמיד הבטתי בערגה בשולחן השירטוט שלה, בלוחות ההשראה העשויים גזרי עיתונים ופיסות בדים- שתלויים מעליו..דיפדפתי בערימות של מגאזיני העיצוב מחו"ל שהיו מסודרים על המדפים...יכולתי להשאר שם שעות!!!

בסוף לא נהייתי מעצבת אופנה... אבל אני עדיין חולמת על סטודיו- אפילו רק חדר, בבית או בחוץ, פינה משלי:

?? 

bodieandfou.blogspot.com 


bodieandfou.blogspot.com 

?? 

bodieandfou.blogspot.com 







uppat-vaggarna-022664_1


ועד שיהיה לי סטודיו ממש, הנדודים הפכו להיות יותר נוחים- כי שי לי לפטופ חדש! (תודה לאמא).
המשך שבוע נפלא

מיה

2 תגובות:

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...