23.9.2011

השראה/ טרנד: מפות וגלובוסים

מפות ישנות תלוייות ברישול או ממוסגרות וגם גלובוסים, רצוי במראה וינטאג'י שחוק משהו
מעטרים קירות מדפים וספריות ברחבי הרשת. אני כבר פירקתי את האטלס בעטיפה התכולה של ימי בית הספר שלי
לטובת העניין הזה..וגם השגתי לי גלובוס קטן, מחליד וישן.
כמה תמונות להשראה:


 קטע מתוך דירה שעיצבתי במתחם בזל בת"א-  
צילום: איתי בן אליעזר, אביזרים: ארבעה וחמישה מעצבים, תודה מכל הלב: אפרת קולר מלמד 




lamaisondannag.blogspot.com



תגובה 1:

  1. מרשים ביותר! אני ממש אוהבת מפות ישנות, או אפילו מפות ממקומות מומצאים, כמו מסיפורי פנטזיה וכו. יש כאן כמה תמונות ממש מדהימות, אהבתי את כל הגלובוסים יחד ואת החדר עם המפה העצומה. זה נותן ככ הרבה השראה!

    השבמחק

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...