27.11.2011

עציצים

בשורה טובה לכל המתקשים בגידול עציצים.
העציצים הכי טרנדיים כרגע הם הסוקולנטים!

succulent
מפה


קל מאוד לגדל אותם ואפשר לשלב כמה בעציץ אחד ולשחק עם צבעים וצורות. לא להתבלבל עם קקטוסים,
שזה משהו אחר...



מפה




והנה בעיצוב לחתונה:








מפה

קיר ירוק מסוקולנטים:
   
elledecor.com


How to Make a Succulent Wreath {a wreath}



שניהם מפה


מפה


Pinned Image
Pintrest

room: Dining Room, Traditional room by C. Weaks Interiors
מפה

succulents+interior+design






click to view full size
מפה

SUCCULENT Potted plant, assorted Diameter of plant pot: 12 cm Height of plant: 20 cm
איקאה

נו, השתכנעתם?



אגב, הניסיון שלי הניב את התגובה הבאה מגיסי (המבין בגינון):

"....אבל... זה צמחים של בית קברות, את יודעת...."

הממ.....
-
ואם כבר אני עוסקת בצמחים (לא אופייני) - הנה עוד כמה עציצים טרנדיים להשנה:

(הכי רטרו...) מפה



גם קקטוסים איימו לשוב לביתנו השנה, אבל אני חשה שזה לא ממש תפס (מזל! אאוץ' הילדים..!).


מפה ויש בתמונה גם עלה של פילדנדרום ענק- שחזר גם הוא לאפנה





ויש השנה גם עציצים תלויים/ מרחפים ולפעמים גם הפוכים ..

sky planter
יש לכם אומץ? מפה


וכמובן קירות ירוקים בכל הצורות:

  


ועציצי ענק (איזה פיקוס למשל, באמצע הסלון):



בשנה שעברה נשטפנו בגל של "טרריומים" - שהם עציצי טחב/ סחלבים/ גמדונים- מעוצבים בתוך צנצנות.
גם בהם אתם עדיין יכולים להשתמש השנה ...(רצוי עם סוקולנטים בפנים, כמובן):





שבוע מעולה!!

מיה


תגובה 1:

  1. היו לי בחתונה מרכזי שולחן שהיו מורכבים מעציצי תבלים קטנים שהאורחים לקחו בסוף החתונה כמתנות הביתה. רעיון מהמם!

    השבמחק

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...