21.2.2012

פוסטים מהמגירה:::::::::::::מקבץ:::::::::::::::::::::::::

שלום לכם,
הרבה רעיונות לפוסטים נתקעים ב"מגירת" הטיוטות שלי
ואני לא מספיקה לפרסם אותם! 
לפעמים אלה למעשה רק חלקי רעיונות...מוצרים שמצאו חן בעיני או משהו שנתן לי השראה.
חלק מקוי המחשבה נקטעו לי וכך עבר הזמן ונשמר לו זנב- פוסט אי שם במגירת הטיוטות...
אז הגיע הזמן לעשות סדר! ולכן:
אני מפרסמת היום מקבץ, כייפי אני מקווה, קליל ולא ערוך
(אפשר להתייחס לזה כאל דיפדוף במחברת הסקיצות שלי....תזרמו...)
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


A nice outdoor chair
כסא המיועד לחוץ ומעוצב בעזרת מסגרת ברזל וכריות נקניק כאלה...

Serpentine by Éléonore Nalet
serpentine




חנויות שמעוצבות בעזרת קופסאות קרטון או קרטון ממוחזר 
-1-
eBarrito Store Beautiful Lamps Modern Style Shop

eBarrito Store Decorating Modern Style Shop Photos

eBarrito Store Modern Style Shop Decor


-2-

Aesop Decorates With 4500 Cardboard Boxes In Paris [Pics]



קיר מתחלף
כבר כתבו על עיצוב קיר בעזרת צ'יפים של גוונים (פה לדוגמה)
אבל זה קיר בסגנון (האמן ) "אגם" אשר מורכב ממשולשים צבעונייםץ ...

Change It! by Amirko aka Amirkhan Abdurakhmanov


changeit05  changeit03מפה


שולחן לילדים 
מורכב מניירותבצורת תקליט- צבעוניים, במקום הפלטה העליונה
(ואפשר גם לסובב...)

comeanddrawtogether

comeanddrawspin

comeanddrawpaper
http://www.tiantang.se



מוצרים משגעים של enrico zanolla













(Pop-up shop in Warsaw( zuocorp
חנות פופ-אפ בווארשה שכולה תאורת לד ומראות, חווית קניה חייזרית וגאונית






http://www.zuocorp.com/#/pawilon  /  via



Piet Hein Eek מהטפטים עם ההדפס של קרשים בין הייתר)
יצר את קיר גרם המדרגות הזה מדלתות ישנות!







(לחצו על התמונה למטהכדי לבקר באתר שלו. שווה.)

 Foto item behang03



Sarah ASHLEY LONGSHORE 
... ציירת שמצאה חן בעיני עם אובססיה קלה לאודרי הופברן
מציירת ציורים  פופ-ארטים בצבעים נועזים, משמחים דקורטיביים ולא פלקטיים












גלריה / אתר


אוסף מוצרים מבטון:

concrete lights

גוף תאורה מפה


     










most of the pic via

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
זהו להפעם..
(עדיין 77 פוסטים מחכים בטיוטות...)
לילה טוב
מיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...