26.6.2014

סרטון חדש ומרענן

סרטון חדש שלי !      
ובו כמה רעיונות מדליקים לשימושים חדשים
למדף התבלינים של איקאה, ב 19 שקלים בלבד.

כמעצבת פנים אני נדרשת פעמים רבות להתאים את הלבשת הבית לתקציב מוגבל. אחרי שהשקענו בשיפוץ ובחומרי הגמר- לא נשאר כמעט לריהוט ואביזרים...
מאידח- כולנו רוצים בית חם ומזמין, בעיצוב אישי, מעניין, לא "עירום" ושלא יראה כאילו שהכל מאיקאה...

בסרט הזה אני מראה מה אפשר לעשות עם אחד המוצרים הזולים ביותר מאיקאה ואיך להשתמש בו אחרת בעזרת קצת צבע וקצת יצירתיות.

שווה להציץ גם בסרטון הקודם ובו אני מראה שידרוג של מטבח בבית שכור, במינימום השקעה ובלי להחליף שום דבר...




ממתינה לתגובות שלכם פה למטה או במייל  mayagros@gmail.com
להתראות בסרטון הבא..( :

מיה
---------------------------------------------------------------------------------
      052-8953952    MAYAGROS.COM    mayagros@gmail.com

2 תגובות:

  1. אנונימי27/6/14

    רעיונות מגניבים לגמרי.
    אגב אני השתמשתי במדף כזה בתור מדפון שהצמדתי למעקה מיטת גלריה של בתי. כך יש לה מקום לספר, כוס מים, טישו ועוד גם כשהיא בגבהים...

    השבמחק
  2. מקסים! תודה..

    השבמחק

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...