9.9.2015

דירה יפה ויותר מדי טקסט- ספטמבר

צהריים טובים,

ספטמבר התחיל, אבל למרבה האכזבה צפויים עוד כמה (וכמה) שבועות עד שאפשר יהיה להיאנח ולומר:
 "חזרנו לשגרה"
מערכת השעות של הבנים בבית הספר תופסת אותי לא מוכנה שוב ושוב,
הקטנה בוכה ושוברת את לבי בגן החדש...
אין עדיין צהרון (!!!) וצריך לאסוף מוקדם ולבשל צהריים כמו האימא שפעם חשבתי שאהיה-
עד שהסתבר שזה המתכון הבטוח להוציא אותי מדעתי. ממש.

Clinton Hill Co-op Renovation

מבטיחה- שיש לי פוסט שווה,  שמחכה לקצת שקט, שומרת לכם אותו בראש עד שיגיע הרגע
אני מקווה שזה יהיה לפני החגים..

Clinton Hill Co-op Renovation

ובינתיים 
כל האבק והשניצלים שצריך לטגן והתכניות שלא גמרתי להכין ללקוחה...
ועוד משהו שעוד לא התחלתי אפילו (!) וטכנאי המחשבים שלא מתפנה אלי...

SWEETEN_MeganClintonApt-13

והראש קצת מתפזר והריכוז לא משהו...
במקום לסמן עוד "וי" ברשימת המטלות אני מטיילת ברשת ובוהה...

מצד שני, כך אתם מרוויחים את התמונות היפות הללו,
של דירה נהדרת בברוקלין, פה יש את הלפני וגם עוד תמונות שלה.
(בחלון שלהם אין עולם בגוון בייז'- חום מט..)

Clinton Hill Co-op Renovation


ועוד כמה הגיגים לא חשובים- בעקבות השיר היפה הזה:



#  תשובות של בנים יכולות להיות מילה אחת (איך היה? -"כייף") 
    של נשים בהחלט לחן מתפתל...שלפעמים נגמר בעוד שאלה...לא?
#  ג'ינס, גופיה, שרשרת עם תליון פנינה, בלי איפור, יחפה-  אחח, זה הכי יפה!
    בעיקר אם את יעל רייך היפה גם ככה.
#  שוב לא הבנתי חלק מהטקסט היפה של אודי.. Udi Sharabani​ (שגם ביים!)
#  בהקשר הזה- עצה שקיבלתי מזמן, ביסודי אולי, אם את לא מבינה מילה, נסי להבין מההקשר.
    בשירים- אפשר גם להבין מההרגשה, אבל זה עלול להיות רחוק מאוד מהכוונה המקורית.
#  לא לאפר על הרצפה (כמה פעמים ספרת עד עשר)
#  כדאי להסתפר?
#  מעניין למה טייפ שיש לו גם פטיפון, ואם יש פטיפון אז למה קסטה ולא תקליט
   (בעצם את הבחירה הזאת אני מבינה, אבל עדיין -אז למה יש שם מכשיר משולב בפטיפון...)

והנה גם קצת חורף נכנס מבעד לצלילים האלה...
אני לא מחובבות החורף בד"כ, אבל האבק הזה גורם לי להשתוקק לגשם

Clinton Hill Co-op Renovation


והמלצה לסיום: 
לכו למכירות המקסימות האלה שיש לחגים, ולהשקות...וספרו לי איך היה!
(1)  (2)  (3)  (4)  (5 ) ... ויש עוד...
קנו לאהוביכם מתנות שוות לחג!! 
.
.
.
סיום לכל שיחות הטלפון מהיום,
ושתהיה שנה טובה! (אם לא נדבר קודם) 

גם לכם!

נשיקות

מיה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...