28.6.2016






בשבועות האחרונים הייתי כל כך עסוקה שלא הספקתי אפילו להרים ראש ולהתבונן קדימה אל האופק


אם הייתי מרימה- הייתי רואה את יולי אוגוסט המתקרבים אלינו (או אנחנו אליהם) בטיסה
ואת השבועות האחרונים של בית הספר- הכל כך עמוסים שצפויים להציף אותי.


אבל לא,
אז שוב נתפסתי לא מוכנה,
חצי קייטנה משוריינת, מתבלבלת בין מסיבות הפרידה הטיולים השנתיים וההתכנסויות של הכיתות השונות, שולחת בגד ים ביום של הטיול וכובע ביום של הברכה... וחיה על הקצה ( : 


הקיץ מספק לכולנו את השילוב הבלתי אפשרי של חוסר זמן ובמקביל אלף תכניות משימות ורצון לבצע שינויים. 


About running + a mixtape - French By Design:

גם אני, בדיוק כמוכן, רוצה לזרוק את כל תכולת הבית ולקנות הכל חדש! לצבוע להזיז למיין ולארגן.

באופן אישי, אם צריך לסמן יעד ספציפי-  אז הנה כמה דגמים של כיסאות  שהייתי שמחה למקם אצלי בסלון עוד היום (במקום כיסא אחר שבאמת צריך היה למסור מזמן)


West Elm - Mid-Century Living Room With Leather Butterfly Chair /:   Style industriel à Stockholm. /Planète Déco These chairs look like they would be comfortable.:
jenni kaynes bedroom with oversized art and an eames lounger | c magazine via coco kelley:   | CHAIR DU JOUR #09| Charles and Ray Eames - LCW (Lounge Chair Wood):
arne norell for norell mobler ab -safari chairs / כיסא פרפר מ- west elm  /  שני  דגמי כיסאות של  Eames

אני מכוונת גבוה ( :

אבל יש הרבה דגמים נגישים הרבה יותר בחנויות ועכשיו גם במחירי סוף שנה ומבצעים-שווה לבקר ולבדוק
אולי רהיט החלומות שלכן בדיוק עכשיו מחכה לכן בחצי מחיר..

זה הזמן גם להכין רשימה לקראת הסייל העונתי באיקאה וכך לחסוך את הטיול בחנות בזמן העומס ולגשת ישר לאיסוף ולרכישה (או אפילו להזמין באינטרנט)

בכלל- רשימות זה כנראה הדבר הכי טוב לעשות כרגע. שאם יתפוס אתכן פנאי לא צפוי- תהיה לכן רשימה בכיס.

המשך המשך שבוע טוב 



מיה





תמונות:
1- יונתן שלי צופה אל האופק בטיול שנתי בחוף הבונים    2- רק מעמידה פנים, תמונה מהתערוכה במילאנו 
3- פינת העבודה שלי, שהיא גם פינת האוכל. עם פרחים מהגינה וכובע קש    4- נוצצת franch by design


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...