25.5.2019

הזמנה לאמנות


כל בית צריך יצירות אמנות מקוריות.
ככה פשוט.
ונכון שאני לא אובייקטיבית כי את התואר הראשון שלי עשיתי באמנות וזה המקום שממנו הגעתי אל עיצוב הפנים.





"קופבושקות"|רחלי שרפשטיין  בתמונה העליונה מימין- פוסטרים ממוסגרים של איקאה.
עיצוב פנים: מיה גרוסברגר צילום:יוהנס פלטן סטיילינג:ורד בן סימון


כמו ברהוט וכמו בחומרי גמר אחרים של עיצוב הבית- אני ממליצה לשלב בין רמות שונות. החכמה היא בשילוב נכון.

בנוסף יש היום המון אפשרויות לא יקרות לרכוש יצירות מקוריות של אמנים מוכרים יותר ופחות, מתחילים או ותיקים.
ואם התאהבתם דווקא בקדישמן- תמיד ניתן לרכוש הדפס או ציור בפורמט קטן.



עיצוב פנים: מיה גרוסברגר צילום:מיה גרוסברגר

אפשר גם להזמין יצירות מאמנים שנמצאים בחו"ל. למרות שאני בכל זאת מעדיפה לעודד את היצירה המקומית.
אני ממליצה להתחיל  מעוגן שהוא היצירה האיכותית שלנו ורק אז להוסיף את הפוסטרים וכו.

עיצוב פנים: מיה גרוסברגר צילום:אלין פריש

בסוף השבוע הקרוב יערכו מגוון אירועי יריד האמנות "צבע טרי", מוזמנים להסתובב במתחמים, ליהנות וגם אולי להתאהב ביצירה ולרכוש אותה.



ולמי שמעדיף להישאר במזגן- הינה כמה לינקים לרכישת יצירות אמנות ישראליות און ליין:

www.karma-kollective.com

under1000.co.il


וכמובן שיש עוד הרבה אפשרויות!

עיקבו אחרי באינסטה לעדכונים שותפים וסיפורים מעולם עיצוב הפנים (ולא רק).

להתראות,
מיה

mayagros.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...