31.12.2019

הצצה למיצג שלי ב- POP UP MUSEUM TLV



2 POP UP MUSEUM TLV



השנה אני משתתפת באירוע האמנות המגניב POP UP museum TLV / ביקשתי לעבוד על מטבח אותנטי ולהפוך אותו להרוס ונטוש...הנה תמונות ה"לפני" ושלי עם משקפי מגן עובדת עם חומצות ומה לא כדי להרוס את המטבח...



תמונת המטבח לפני- ארונות וינטג' ופרקט


ביני לבין עצמי קראתי למיצג הזה "לפני/ אחרי"- מושג שלקוח מהעולם המקצועי שלי כמעצבת פנים ופה אני משחקת אתו קצת.. מה ה"לפני" ומה ה"אחרי" כן, ואחרי ולפני מה..?

אסתטיקה של מקומות נטושים קסומה בעיני, טומנת בחובה נוסטלגיה וזיכרון של העבר ויחד עם זאת את כל זרעי העתיד, או כל מני עתידים אפשריים.

כדי להכיר את האסתטיקה הזאת מקרוב סיירתי בתקופה האחרונה במקומות נטושים, למעשה הילדים שלי עדיין ממשיכים לצעוק לי "אימא- תראי בית נטוש!!" בכל פעם שהם מסתובבים איתי ברכב... ובית כזה נגלה בצד הכביש. נכנסו לקטע.


התמונה מאחד הבתים הנטושים שהלכתי לחקור כהכנה  לעבודה. זכויות מיה גרוסברגר 



המייצג שלי לא מדבר על אסון מסוים, זה יכול להיות כל אסון, וגם אסון נפשי פנימי בכלל...אפשר גם לייחס אותו למחאה סביבתית כלשהי...כל התשובות נכונות.
אני ניסיתי להביא אליו את הקסם של הרגע הזה שבין מה שהיה למה שיהיה. להקפיא עבורנו לרגע את התמונה שבה כל הזמנים נוכחים- תחליטו בעצמכם למה אתם מתחברים, לאן זה לוקח אתכם.

התמונה מאחד הבתים הנטושים שהלכתי לחקור כהכנה  לעבודה. זכויות מיה גרוסברגר



חייבת לחבוש שוב את הכובע המקצועי לרגע ולציין- שבתים נטושים הם גם סוג של טרנד כרגע,  אני יודעת לשים את האצבע על מגמה אסתטית...כשהיא מגיעה. לא, זה לא אומר שבקרוב אעצב ללקוחתי בתים במראה נטוש - אבל התמנות המצמררות והקסומות מהסדרה "צ'רנוביל", תרבות הגרפיטי שהפכה כבר למיינסטרים + המודעות הסביבתית העולה הביאה את המראות ה"אסוניים" לקדמת הבמה. (וזה גם מסתדר מצוין עם הטרנד המשוגע של הצמחייה הביתית ומראה ה"בוהו" המרושל).

אז הנה הצצה למיצג עצמו. עם שיר של עמיחי על הקיר (איזה- לכו לראות וגלו בעצמכם)




הצצה למיצג עצמו, דירה 6 קצנלסון 7 תל אביב. תמונה: מיה גרוסברגר


בואו לבקר ב Pop-Up Museum TLV 2 // קצנלסון 7 ת״א לראות את המיצג שלי בדירה 6 ואת שאר האמנים המוכשרים להתעלף שמציגים שם.
תייגו אותי... #mayagros_interiorsוספרו לי איך היה!!!!


למי שאוהב את הקטע-ורוצה לראות עוד צילומים מרגשים- רוצו לבקר בבלוג הוותיק והמעולה "נטוש" של Sharon Raz שמתעד אדריכלות נעלמת בישראל.

💓💓💓

לסיום מצרפת לכם את השיר הכיפי של הגי'רפות -שחלק מהקליפ שלו צולם בבית נטוש כמובן..
והלוואי שעם הגרוב הזה נתחיל את 2020.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...