15.5.2020

בלונדיניות על אטו-ביאנקי


אז בצל הקורונה כמו שאומרים... 
התחלתי רשימת דיוור ואני כותבת מכתבים אישיים שיגיעו ישר לתיבה שלכם כדאי להצטרף!


המכתב מגיע אחת לשבוע- שבועיים לקראת הסופ"ש

מי שכבר מנוי יודע שעברה עלי ועל משפחתי תקופה קשה
 
לגעגועים אולי אין משקל אבל הוא נוכח מאוד

נמרוד שיין | מתוך הספר עור התוך 

ההסתגרות שהגיע עם הקורונה דווקא התאימה לי 
היה לי צורך להשאר בבית צמוד צמוד עם הילדים ובעלי  
להיות כמה שפחות בעשייה וכמה שיותר ביחד
 
רגע לפני שהכל משתנה


 
עכשיו בתוך הגעגועים והעצב- וגם החזרה האיטית לשגרה
 
הכי הייתי רוצה לברוח לרגע של נשימה 
 
התמונות הן מסיציליה הנפלאה
 
אם יכולתי הייתי נוחתת שם שוב עכשיו
 
שוכרת דירה קטנה קרוב לים 
וממלא את הבור שבלב בפחמימות

 







(וגלידה)
 







סעי לסיציליה מותק
מאוחר זה תמיד מחר
אי ודאות ואושר במקום שאסור מותר
סעי לסיציליה מותק
החיים הם ממתק יקר
אי משמעות וחומר בוער בליבו של הר
בלונדיניות על אוטוביאנקי
El mundo maniania que "  
              |רמי פורטיס.


(וזה השיר עם קליפ מוטרף לשיפור מצב הרוח)

איך עברה עליכם התקופה המשונה הזאת? 
שמחתם על השקט או השתגעתם עם הילדים בבית?? ואיך זה מרגיש לחזור לשגרה??

תזכורת- מכתב אישי בדוא"ל אחת לתקופה-לחצו כאן והרשמו

 
שבת שלום

מיה































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...