1.5.2011

למה לא לצאת עם מעצבים

טוב, אני כבר מזמן לא בעולם היציאות, אבל הרשימה הבאה, מתוך הבלוג האיכותי (...אסור לשכוח איכותי)
"המזלג" הצחיקה אותי וגרמה להיות קצת יותר אמפטית לקשיים של בעלי היקר...(הוא לא קיבל את הרשימה הזאת בזמנו ועכשיו מאוחר מדי...).
הבלוג והרשימה מתייחסים למעצבים גראפיים (וגם מעצבי אתרים מאיירים וכו).
אבל הרבה מזה נכון גם לגבי מעצבים מתחומים אחרים ובכלל לאנשים שעוסקים ביצירה...
סיננתי ובחרתי את הפייבוריטים שלי:
(הערות ותוספות שלי בסוגריים)
-------------------------------------------------------------------
למה לא כדאי לצאת עם מעצב/ת:
------------------------------------------------------------------
  1. הם אנשים מוזרים מאד (לא כולם ואולי לא מאוד, אבל עבור מישהו לא מהתחום זה יכול להיות נכון)
  2. תבלו את היום בהרכבת רהיטים מאיקאה
  3. הם אוכלים ושותים כל מיני דברים מוזרים רק בגלל שהם אוהבים את האריזה
  4. תצאו אחרונים מהסרט כי הם חייבים לראות את כל כתוביות הסיום (רק מסרטים טובים)
  5. הם דופקים את כל השולחנות עם החיתוכים שלהם (ואת הרצפה עם הצביעות שלהם וכו...)
  6. הם יעדיפו לנתח את הציור שעל החולצה שלך  (ואת עיצוב בית הקפה שאתם יושבים בו ) מאשר להקשיב למה שאת/ה אומר/ת.
  7. הם ימלאו את הבית שלך במגזינים או בכל דבר אחר שיש בו קשקושים, איורים או ציורים (או עיצובים)
  8. הם מכינים קולאג'ים עם התמונות שלך (וגם אלבומים מעוצבים לאמא שלך ושאר קראפטים לכל המשפחה)
  9. הם לא יודעים חשבון, רק אותיות ( וצבעים וקווים... הרבה דברים, אבל מה שבטוח שלא חשבון!)
  10. הם מעריצים אנשים שבחיים לא שמעתם עליהם ומדברים עליהם כאילו שהם חברים לעבודה
  11. הם שואלים מה דעתך על כל דבר אבל עושים מה שבא להם
  12. הם משתמשים באייפון לכל דבר כי לכולם יש אחד (לי אין!!!)
  13. אי אפשר לעצב את הבית בלעדיהם
  14. הם גונבים תמרורים (ובמקרה שלי גם כל מני זבל אחר מהרחבות)
  15. הידיים שלהם תמיד צבועות במשהו
  16. הם קונים בובות (ואני מוסיפה: רהיטים ושאר חפצים) לא גמורות בשביל לצבוע אותן
  17. לא יודעים להתלבש מבלי ייעוץ ממניפת הפנטון שלהם
  18. הם שונאים אקסל (אני דווקא בעד אקסל...)
  19. הם רוצים להציל את העולם בעזרת פוסטרים (ועיצוב בכלל)
  20. תבלו את היום בברינסטורמינג
  21. בחופשות הם יקחו אותך למדינות שלא שמעת עליהן ושאין להן חוף (הלוואי! אבל אצלי זה דווקא עם חוף למשל חצי האי הסקנדינבי...)
  22. מוזיאונים הם הבית השני שלהם (לא נכון, הבית הוא הבית השני. המשרד הוא הבית הראשון)
  23. הם לא מסוגלים לשבת במסעדה מבלי לבקר בסתר את התפריט שלה (ואת העיצוב שלה הקונספט וכו...)
  24. הם לא מסוגלים לבשל מנה נורמלית, תמיד חייב להיות איזה נסיון עם מרכיב מוזר אחר
  25. כשמספרים להם משהו, כולם יקראו על זה אחר כך בפייסבוק
  26. אי אפשר להבין את המתנות שלהם
(אני מוסיפה כמה משלי:)
27. צריך חדר שלם בבית רק כדי לאכסן את כל חומרי היצירה, מניפות הגוונים הדוגמאות ושאר הזבל שהם אוגרים.
28. הם לעולם לא מסדרים אחריהם את הבאלגן כי הם אומרים שהעבודה עוד בתהליך
29. כשתחזור הביתה לא תמיד תזהה את הבית כי הם מזיזים את הרהיטים והתמונות ממקום למקום
30. הבית שלך תמיד יהיה בשיפוץ.
-------------------------------------------------
לרשימה המלאה במזלג פה, או לאתר המקורי באנגלית פה.

משעשע....
תוסיפו משלכם בתגובות במייל או בלב...
( :
שבוע טוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...