2.5.2011

השראה ללקוח: קיר לוח

להלן לוח השראה שהכנתי ללקוח
(בעבודתי כמעצבת אני משתמשת הרבה בלוחות השראה כאלה כדי להציע
ולהמחיש כיוונים בעיצוב הפנים ללקוחותי )

הרעיון: ליצור בדירה המיועדת לצעירים (שותפים) קיר שהוא לוח גירים. גם כייף, גם שיק, גם שימושי...(וגם זול)
בביתי צבעתי את ארונות המטבח העליונים בצבע לוח וכל בני הבית השתמשו בהם בשמחה- הילדים לציור
ואני לתזכורות הודעות ורשימת קניות...

להלן לוח ההשראה שלי כמו שהוא. יש עוד מליון תמונות ברשת...
בהמשך אולי אוסיף לכם עוד כמה, אבל עכשיו נגמר לי הזמן ( :

*תיקון: יש להשתמש בנירוקריל גמיש או אקווניר ולא בנירוקריל 2000 כפי שכתוב.


*על האבק של הגירים נאמר לא מעט...אני אסכם ואציין שכנראה שבחדר לא מאוורר
או בחדר שינה ממש סמוך למיטה זה לא הכי מומלץ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...