18.10.2011

שלום לכם,
אוקטובר, רוח סתיו ואפילו קצת שלכת...
הילדים חצי בחופש ורוב הזמן אנחנו אוכלים ומבלים עם המשפחה (ושוב אוכלים).
חגי תשרי כבר תכף מאחורינו והחג הפרטי שלי, יום הולדת (35!) מתקרב....

תמיד לפני יום ההולדת, אני מוצאת את עצמי עושה חשבונות נפש, מהרהרת הרהורים נוגים, שואלת את עצמי שאלות קיומיות ונכנסת באופן כללי לדיכאון עמוק.

אז אני מפנקת את עצמי הפעם, בפוסט whish List עם דברים שבא לי עליהם -ממש עכשיו.
חלקם אולי יהיו שלי באמת - והשאר אולי רק כשאראלה ממפעל הפיס סוף סוף תתקשר ( :  
the Wish list


1. מוצרי קוסמטיקה Dr.Hauschka מהומגליל. (ניסיתי והתאהבתי...)
2. מנורה תעשייתית וינטאג'ית (למטבח!) -שוק הפשפשים
3. צמידי חבל נקשרים בקרס ועליו חריטה (מתאימים לאחד שכבר יש לי!)- מפה
4. כובע לבד חורפי (ורומנטי!)-  H&M
5. תיק משק ממוחזר ועור, etsy- מפה - ויש שם עוד דגמים יפים!
6. שרוול לבד ללפטופ, etsy - פה
7. זר פרחים, גדול...כזה שמגיע עם שליח ( :
8. מגפיים - nine west
9. כסא בר עם רגלי ברזל- בר כסאות בגעש (*2 לאי במטבח!)
10. ג'ינס!!!!!!
11. לצאת לדרינק עם חברות ( הכי כייף!)
12. תחתוני כותנה-  H&M- מפנקים סקסיים ונוחים!
13. תיק מחומרים ממוחזרים (מהממם!) etsy- פה
14. קפיצה קטנה לחו"ל ( לארז, טל ואיה בטוקיו!)


15. המשאלות הכי חשובות ....




(אזהרה לקוראי היקרים: ....יש עוד כמה ימים עד שאהיה בת 35. עד אז, 34 !! )

3>

מיה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...