9.10.2011

השראה Jazze Age

שלום לכם,
בגלל אינה, בגלל הסרט הזה (תודה לארן!), בגלל המסיבה הזאת,  בגלל המוזיקה והצ'רלסטון, הבגדים...וכמובן, או בעצם לפני הכל-  העיצוב!!  בקיצור,  גם אני מאוהבת בשנות העשרים...
*(זהירות פוסט ארווווווך!)

 מתוך "חצות בפאריז" של וודי אלן:
Midnight In Paris


                


לוחות השראה לסרט בטור living in  באתר designsponge




ולוח אחד שלי:


Jazz Age Lawn party on Governors Island
אני רוצה כזאת מסיבה גם פה בתל אביב!
Jazz Age Lawn Party 2011    Jazz Age Lawn Party 2011    0915-band-singer-jazz_sm.jpg     [6088Dance2web.jpg]

















(via ) ( via2) (via3) ופה עוד תמונות בפליקר מהמסיבה של 2011 

מסיבת jaze age  ב-  Governors Island (ניו-יורק)  כל שנה באוגוסט. רשמו לפניכם.... 



חתונה בסגנון ארט דקו- מקסים....
Gold Art Deco wedding inspiration
 מפה

 עריכה שלי מהתמונות פה


שיהיה שבוע נפלא....


מיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...